Bine m-ai gasit!

E inceput de an si am hotarat sa fie si un inceput pentru mine in lumea blogosferei:)

Daca tot ma pricep bine la gatit, dupa cum zice si sotul meu, m-am hotarat sa va impartasesc si voua din experientele mele culinare, poate va place ceva si incercati si voi, sau poate deja cunoasteti aceasta reteta, si puteti sa ma ajutati cu ceva imbunatatiri, eu sunt deschisa la comentarii si accept orice intentie care o sa ma ajute sa devin un bucatar mult mai bun:)

Nu sunt fana unei anume bucatarii, gatesc cu drag din toate tipurile de bucatarie, fie ea moldoveneasca, ardeleneasca, chinezeasca, italiana, etc:) orice numai bun sa fie!

Va cuprind cu drag si va astept la mine in vizita sa gustati din bunatati!

One thought on “Bine m-ai gasit!

Comenteaza

