Supa de pui cu galuste

Zilele astea am hotarat sa fac o alta supa de pui, dar am dorit ceva mai deosebit, decat supa de pui simpla sau cu taietei, si am adaugat la ea si cateva galuste de gris. Eu am facut supa cu tot cu carne, stiu ca unele gospodine scot carnea dupa ce a fiert, si fac doar cu supa in care a fiert carnea. Ei, eu am preferat sa las carnea in supa, si sa o mancam ca atare, in supica cu galuste.

Ingrediente:

  • carne de pui (eu am pus 2 pulpe si 2 aripi)
  • 1 morcov
  • 1 ceapa
  • radacinoase albe (la dorinta)
  • 2 cartofi
  • 2 oua
  • ulei
  • sare, piper si alte condimente
  • smantana la final
  • gris
  • verdeata

 

Preparare

Se pune la fiert carnea de pui, se spumeaza. Adaugam legumele curatate si taiate cubulete mici. Lasam la foc mic sa fiarba incet. Intre timp preparam galustele. Intr-un vas mic se bat 2 oua cu putina sare si putin ulei, se adauga grisul cate o lingura, pana cand compozitia devine grosuta, astfel incat atunci cand dai cu furculita sa ramana urme. Cand adaugam galustele in supa, apa nu trebuie sa fiarba, ca altfel riscam sa se imprastie galustele, acest lucru se poate intampla si daca nu am pus suficient gris, astfel ne oprim si mai adaugam un pic de gris la compozitie. Lasam sa fiarba vreo 5 minute. Adaugam la sfarsit si verdeata tocata marunt. Pentru cine doreste, se poate de adaugat si un pic de bors, dar nu mult, ca nu trebuie sa fie acra supa.

Se serveste calda, cu smantana adaugata in farfurie.

Deasemenea, cu aceasta supica se poate de servit si pe cei mai mici membri ai familiei noastre. In acest caz, mentionez faptul ca, daca copilul este mai mic de 1 an, galustele ar trebui sa le faceti numai din galbenus, pentru ca la bebelusii de pana la 1 an, nu trebuie sa dam si albus. Daca aveti un copil mai mare de 1 an, puteti sa puneti oul intreg, cu tot cu albus. Supica se serveste ca atare, deasemenea tot cu smantanica, sau dati toata compozitia la blender daca puiul e mai mic de 1 an si nu poate sa manance cu bucatele.

Pofta buna!

Comenteaza

