Ostropel de pui

Aceasta mancare o fac des in familie, si am hotarat sa o impartasesc si cu voi. este o mancare usoara, pe care o pot savura si cei mici cu mare pofta, oferindu-le un aport de proteine si energie in activitatile lor.

Ingrediente:

  • un piept de pui (sau 2 pulpe)
  • 2 linguri de faina
  • 1 lingura pasta de rosii
  • 50 gr unt
  • o ceapa sau praz, usturoi
  • sare, piper, rozmarin, oregano

 

Preparare:

Punem in tigaie untul la topit si adaugam pieptul de pui taiat cubulete, sau puteti folosi si 2 pulpe dezosate. Lasam sa se rumeneasca un pic, amestecand cate putin. Apoi adaugam si ceapa taiata solzisori sau praz, eu am folosit de data asta praz. Punem capacul si lasam la foc mic 2 minute. Apoi scoatem capacul, presuram 2 linguri de faina, o lingura de pasta de tomate si un pic de apa cat sa cuprinda carnea. Punem mirodeniile preferate, eu acum am pus rozmarin si oregano, sare si piper, si vreo 3-4 catei de usturoi. Lasam la inabusit vreo 5 minute si ostropelul e gata! Se poate servi cu cartofi nature.

Pofta buna!

One thought on “Ostropel de pui

Comenteaza

