Placinta cu dovleac

Stiu ca nu este sezonul dovleacului, dar poate ca cineva mai are prin camara unul, sau poate se mai vand pe la piata, la tarani. Eu am avut unul cumparat din toamna si vad ca a tinut pana acum. Astfel m-am gandit sa fac zilele astea o placinta cu dovleac, ca imi venise pofta:D

 

 

 

Ingrediente:

  • un pachet de Aluat Foietaj
  • o bucata de dovleac
  • zahar
  • 1 ou
  • scortisoara

Preparare:

Se lasa la dezghetat aluatul foietaj la temperatura camerei. Intre timp ne ocupam de dovleac, il taiem, il dam prin razatoare si il amestecam cu zahar si scortisoara. Intindem pe masa de lucru aluatul, depinde de cat de mare vrem sa iasa placinta, dar eu am impartit aluatul in 3 parti, ca sa fie mai mici placintele. Am intins cu sucitorul aluatul, si am pus dovleacul. Se ruleaza si se aseaza pe tava. Se da la cuptor pret de 30 minute.

In poza de alaturi, am facut placintele cu dovleac, alta data, de data asta cu foi de placinta foietaj, am luat Morarita, mi-au iesit 14 bucati, am pus cate 2 foi la placinta. Inainte de a presura dovleacul, am uns foile cu ulei, sau puteti sa le ungeti si cu unt. Apoi se ruleaza si se aseaza frumos in tava. Am uns placintele cu un galbenus de ou.

Pofta buna!

Comenteaza

