Ardei copti umpluti cu ciuperci si cascaval

Nu stiu daca mai exista asa o reteta de mancare, dar zilele astea am avut asa o inspiratie si mi-a venit aceasta idee.:) Aveam ardei copti in congelator si am zis hai sa fac ceva, si mi-a iesit, zic eu ceva gustos si frumos. Incercati si voi, poate va place!

Ingrediente:

  • 10 ardei copti
  • o cutie de ciuperci
  • 100 gr cascaval
  • 1 ou
  • faina
  • sare, piper
  • ulei

Preparare:

Se iau ardeii copti si se desfac, sau daca vreti, puteti sa-i lasati si asa, cum doriti. La mine erau cativa desfacuti, adica un pic rupti:) Se pune pe fiecare ardei un pic de ciuperci taiate felii, sau puteti sa folositi si ciuperci proaspete, dar calite cu un pic de ceapa inainte, adica sa fie preparate. Taiem si cascavalul felii, si punem langa ciuperci. Se ruleaza ca la cordon bleu.

Dam ardeiul obtinut prin faina, apoi prin ou si il bagam in tigaie la prajit.

Se poate servi ca atare, sau acompaniat de o garnitura de cartofi nature sau orez.

Pofta buna!

Comenteaza

