Cheesecake cu fructe

M-am gandit sa fac ceva din branza, si am facut un cheesecake, a fost foarte delicios! Serviti, va rog!

 

 

 

 

Ingrediente:

  • 2 pahare faina
  • 3 oua
  • 100 gr unt
  • 150 gr zahar
  • 400 gr branza de vaci
  • intaritor pentru prajituti cu branza Dr. Oetker
  • 100 gr smantana sau frisca lichida
  • fructe pentru ornat
  • un pliculet de Tort-Gelee de la Dr. Oetker
  • zahar vanilat

Preparare:

Aluatul se face din faina, 1 ou, untul si 50 gr zahar, un pliculet de zahar vanilat. Se intinde frumos cu sucitorul si se aseaza in tava, asternuta cu hartie de copt, aluatul trebuie sa fie ridicat si pe peretii tavii, asa ca o bordura.

Amestecam branza cu 2 oua, restul de zahar, zahar vanilat esenta, frisca sau smantana, intaritorul pentru prajituri, totul la mixer. Se toarna compozitia peste aluatul din tava si se da la cuptor pentru 30 minute, sau pana cand vedeti ca s-a rumenit frumos aluatul de la borduri, pentru ca branza s-ar putea sa ramana tot alba, asa cum a iesit la mine. Scoatem din cuptor prajitura si lasam sa se raceasca. Intre timp pregatim fructele. Eu am ornat cu portocale si kiwi, puteti sa puneti de care doriti, la alegere. Am preparat jele-ul, asa cum scrie pe pliculet si am turnat-o peste fructe. Peste 5 minute se poate servi.

Pofta buna!

Comenteaza

