Prajitura de ciocolata cu bilute de branza

Am vazut la Natalia pe blog aceasta reteta dulce si gustoasa, si am zis sa o fac si eu, si mi-a iesit o bunatate. Recomand cu mare drag, nu este deloc complicat, iar rezultatul este fenomenal!

Ingrediente:

Pentru bilutele de branza

  • 300 gr branza de vaci
  • 50 gr nuca de cocos
  • 50 gr zahar
  • 2 galbenusuri
  • 3 linguri pline cu amidon

Pentru blat

  • 4 oua
  • 50 gr zahar
  • o jumatate de ciocolata cu lapte topita, sau cacao intense, ciocolata neagra, de care doriti
  • 2 linguri faina
  • 2 linguri amidon
  • 3 linguri cacao Dr. Oetker
  • un varf de cutit praf de copt
  • vanilie

Pentru glazura

  • o jumatate de cana de lapte (125 ml)
  • 50 gr zahar
  • cealalta jumatate de ciocolata, ramasa de la blat
  • 25 gr unt
  • 2 linguri de cacao

Preparare:

Mai intai facem bilutele. Amestecam toate ingredientele si le facem de marimea unei nuci, cu mana umezita. Le aranjam in tava, in care am pus dinainte o foaie de copt.

Apoi facem aluatul. Se bat ouale cu zaharul, apoi adaugam ciocolata topita si restul de ingrediente. Turnam toata compozitia peste bilute si se da tava la cuptorul preincalzit pentru 25-30 minute, oricum mai verificati cu scobitoare.

Dupa ce am scos prajitura din cuptor si am lasat-o sa se raceasca, ne apucam sa facem glazura. Intr-un vas mic punem laptele, zaharul si untul, lasam sa fiarba cam 1 minut, apoi adaugam si ciocolata si cele 2 linguri de cacao, se amesteca rapid si se toarna peste prajitura calduta.

Pofta buna!

Comenteaza

