Peste cu mamaliga

Am zis sa-i dau peste iubitei mele, si ce poate fi mai bun decat pestele cu mamaliga si un sos de smantana? hhmm, bun-bun. A mancat fata mea cu mare pofta, si mi-a zis ca a fost foarte gustos, da da, chiar a zis asta, prin zambetul ei dulce. Dar sa nu ne abatem de la reteta:)

Ingrediente:

  • 100 gr peste
  • 3 linguri smantana
  • 2 linguri faina de grau
  • o lingura unt
  • faina pentru mamaliga cat va iese la socoteala cand o faceti

Preparare:

Ambele preparate se fac concomitent, intr-o oala faceti mamaliga, in alta – pestele. Deci, o sa sar peste reteta mamaligii, pentru ca, cred eu toata lumea stie sa o faca. Mentionez doar faptul ca aceasta trebuie sa fie mai moale, asa ca la gris cu lapte.

Intr-o tigaie punem lingura de unt si lasam sa se topeasca, apoi punem pestele si il calim un pic pe ambele parti. Se adauga faina, o jumatate de pahar de apa si la final smantana. Amestecam bine, mai intoarcem din cand in cand pestele, ca sa se faca pe ambele parti, toate aceste proceduri au loc sub capac, la foc mediu. Se serveste cald si cu cu multa pofta!

Comenteaza

