Pancakes cu porumb

Am gasit demult aceasta reteta, dar abea ieri dimineata am testat-o, si ne-a placut foarte mult, e o combinatie interesanta, mai deosebita fata de gustul original al pancakes-urilor pe care le stim de obicei, ca sunt dulci. Astazi va propun o reteta de pancakes sarate, dar cu un gust deosebit!Image

Ingrediente:

  • 1 ou
  • 3 lg de lapte
  • 1 ceapa mica
  • 100 gr faina
  • 300 gr porumb congelat/conserva
  • 1/2 lgt praf de copt
  • sare
  • piper
  • ulei de masline

Preparare:

Mai intai punem in robot 250 gr porumb, eu l-am avut congelat, si l-am dezghetat in apa rece, timp de vreo 10 minute, dar puteti folosi si porumb la cutie. Mixam 2 minute porumbul, apoi adaugam, tot in robot, oul, faina, laptele, praful de copt, sarea si piperul. Mixam inca 2 minute, si aluatul e gata! Adaugam boabele ramase la compozitia de pancakes, si dam aluatul la frigider pentru 15 minute.

Punem pe foc tigaia cu putin ulei in ea, adica 1-2 lg ulei, si punem cu polonicul clatita, cat de mare sau mica doriti sa o faceti. Se prajesc cate 2-3 minute pe fiecare parte.

Enjoy!

Comenteaza

